Chciałbyś reklamę, która dotrze do tysięcy mieszkańców Krakowa ?


Data dodania: 9 dni temu

Data edycji: 8 dni temu

  Nic prostszego zamieść ogłoszenie na Naszym ulicznym, mobilnym telebimie.

               Rzetelność i wiarygodność !!!

  Nasz mobilny telebim jest wyposażony w lokalizator GPS.

  Zamawiając reklama otrzymujesz dostęp do dziennych, tygodniowych raportów i możliwość śledzenia pozycji przemieszczania się Twojej reklamy w czasie rzeczywistym.

 

         Mobilny Telebim -    https://youtu.be/fQx-ROCRheQ

 

              Artykuł PLDOM.PL

 

    Dziewięć najczęściej popełnianych błędów przy sprzedaż nieruchomości.

 

1. Brak skupienia na idealnym kliencie.

Dobry marketing generuje duży ruch osób zainteresowanych nieruchomością, ale najważniejszym celem jest skierowanie oferty w określoną grupę klientów. 

Zweryfikuj swoją prezentację nieruchomości pod kątem idealnego, docelowego kupca. 

 

2. Precyzyjność oferty.

Brak jasno określonych oczekiwań prowadzi do fali domysłów,

 

3. Home Staging.

Aranżacja wnętrza i zadbanie o uporządkowanie nieruchomości jest kluczem do sukcesu.

 

4. Informacja zwrotna.

Prezentacje nieruchomości najczęściej kończą się gestem uściśnięcia rąk sprzedawcy i kupującego. Hasło “będziemy w kontakcie”  jest jedynie grzecznościowym zwrotem.

Zadbajmy o wizytówki, mini foldery lub inne materiały reklamowe.  

 

5. Brak pozytywnego nastawienia.         

Optymizm i urok osobisty.

Pozytywne myślenie potrafi zarazić kupca chęcią zakupu naszej nieruchomości. 

 

6. Unikanie trudnych zapytań.

Kłopotliwe pytania i rzetelne odpowiedzi umacniają naszą wiarygodność. 

 

7. Brak kontaktu z potencjalnym kupcem.

Ponowny kontakt jest bardzo dobrym gestem przypomnienia. To nie jest nachalność, a jedynie nasze pozytywne zaangażowanie. Email, kontakt telefoniczny.

 

 

8. Brak monitorowania postępu sprzedaży.

Nie monitorowanie oferty zawsze prowadzi do osłabienia widoczności reklamy. Nasze ogłaszanie nieruchomość musi oddychać aktualnością i wszelkie modyfikacje, korekty wzbudzają zaufanie i przyczyniają się do większego ruch osób szukających domu, mieszkania.

 

 

9. Utarte schematy i brak marketingu lokalnego.

Martwa, nieaktywna publikacja oferty w serwisach internetowych to dziś zbyt mały marketing. Sięgnijmy do szerszego repertuaru nowoczesnej reklamy. Skuteczne ogłaszania w internecie wymaga manipulacji budżetem, dynamiki zmiany serwisów. Jak już pisałem nasza oferta musi „ŻYĆ”, oddychać świeżością i zaskakiwać.

Również nasz reklama powinna zabłysnąć na ulicach, tablicach ogłoszeniowych miast. Reklama szeptana i outdoor w dzisiejszych czasach ma dużą siłę informacji. 

 

            Największym błędem w marketingu nieruchomości jest schematyczne myślenie. Zaskoczmy pomysłowością reklamy potencjalnego nabywce naszej nieruchomości.

                                                                                                      PLDOM.PL

Telebim, mobilny telebim, reklama na ulicy Krakowa, Home Staging, reklama pldom.pl, GPS